20.5.2017

Kosmetiikka haalinnat 1

Moikka pitkästä aikaa:-)

Mun on pitänyt kiirettä viimeiset pari viikkoa, vaikka koulusta onkin ollut suurimmaksi osaksi vapaata! Oon tehnyt vaikka mitä; harjoitellut uusia silmämeikkejä, käynyt tanssiesityksessä, tehnyt etätehtäviä ja käynyt töissä. Töistä puheenollen, olin Matkauksen Kesän Avaus -päivillä sunnuntaina tekemässä lakkauksia NCLAn lakoilla! Lakkaukset taitaa nousta ihan ykkös puuhaksi tällä alalla, kun niin usein niitä teen!

Mutta mennään nyt postauksen aiheeseen: oon haalinut kosmetiikkaa ihan järjettömän paljon ja suurin osa onkin 'palkkaa' koulun kautta tekemistä töistä, kuten noista lakkauskeikoista:-D Näistäkin tulee kaksi eri osaa, sillä tämäkin postaus on jo omassa mittakaavassani aika pitkä.

Aloitetaan ensimmäiseksi tästä Essien lakasta, joka ehti olla jo kuukauden suosikeissa. Kyseessä on Essien Cashmere matte -lakka sävyssä Just Stitched. Mulla on mysö Essien päällyslakka, joka on myös mun uusi Essie -tuote. En ole ennen omistanutkaan Essietä tätä ennen ja nämä yllättivät positiivisesti! Sanoinkin lempparit -postauksessa, että matte lakasta kuultaa pienesti läpi, kun lakkaa levittää vain yhden kerroksen! Tällaisen perus pinkin kanssa minua ei läpikuultavuus haittaa, mutta tietenkin täydellisen peittävyyden sai jo kahdella kerroksella.

ESSIE CASHMERE MATTE JUST STITCHED

NAILS ESSIE

Seuraavaksi olisi mun ihka ensimmäinen omistamani Sally Hansenin lakka! Tämä on niitä Miracle GEL -lakkoja, mulla on sävy 520 Too Haute. Sallyn lakat ovat mielestäni hyviä, mutta vaaleammat sävyt ovat vaikeita. Ne eivät peitä ja levity kunnolla - liian paksu kerros leviää kynsiltä pois ja liian ohut ei levity tasaisesti:-D Omistamani lakka on kuitenkin onneksi tummemmasta päästä ja se peittää ja levittyy kuin unelma! Joidenkin mielestä Sallyn lakat kuivuvat hitaasti, mutta itse en niinkään näe eroa peruslakkojen kuivumiseen verrattuna.

SALLY HANSEN GEL MIRACLE POLISH 520 TOO HAUTE

NAILS SALLY HANSEN

Siirrytään nyt IsaDoran lakkoihin, joista olen ehkä eniten innoissani! Mulla on kaksi uutta Wonder Nail -lakkaa, sävyissä 777 Dragonfly ja 616 Pink Cadillac. Dragonfly on valkoinen shimmer lakka, joka peitti yllättävän hyvin! Ajattelin, että se on sellainen läpikuultava lakka, jossa on shimmeriä eikä yhtään pigmenttiä, mutta olin väärässä. Pink Cadillac, omaan silmään violettiin taittava lakka on vain niin ihana ja mikä parasta, se peittää todella hyvin yhdelläkin kerroksella! Harmi vain, kyseinen lakka ei ole enää saatavilla, vaan on poistunut valikoimasta. Haluaisin tätä varmasti lisää tulevaisuudessa!

ISADORA WONDER NAIL NAILPOLISH

NAILS ISADORA

Kuka muistaa vielä Chrome lakat, joista kirjoitin? Nimittäin mun uutuus tuotteisiin lukeutuu myös ne! Voitte vain kuvitella kuinka innoissani olen niistä! Kromilakkoihin kuuluu Chrome powder, eli kromipuuteri ja fixing top coat. Puuteri tosiaan vaatii rinnalleen tämän kromipäällyslakan ja maahantuojien mukaan puuteri ei toimi muiden päällyslakkojen kanssa.

Puuteria voi levittää joko meikkisienellä tai hellästi pyöritellen sormen päällä. Kannattaa antaa lakan kuivua sen verran kauna, että kynttä voi 'silittää' ilman että kynteen jää mitään jälkiä. Mun keskisormen kynsilakat eivät olleet nimittäin kuivuneet tarpeeksi, joten lakka lähti vähän rullautumaan! Chrome kynsissä ärsyttävintä on se, että jos kynnellä on pientäkään epätasaisuutta, se näkyy selvästi.

 Omana vinkkinä kolmen lakkauspäivän jälkeen: kannattaa aina pyyhkiä kynsi ylimääräisestä puuterista pois, sillä muuten kynnelle jääneet irtopuuterit tarttuvat päällyslakkaan, jolloin käy niin, ettei päällyslakka jätä niin täydellistä lopputulosta hileiden vuoksi. Vähän harmittaa miten nämä ensimmäiset kromikokeilut eivät onnistuneet omiin kynsiin, mutta harjoitus tekee mestarin!

ISADORA CHROME NAILS

CHROME NAILS
Julkaisen ensiviikon aikana seuraavan kosmetiikka haulin, joka sisältää meikkituotteita, joten kannattaa pysyä kuulolla, jos meikit (varsinkin luomivärit ja face mistit) kiinnostavat!

8 kommenttia:

  1. Olipas kiva postaus! Etenkin nuo chromepuuterit/lakat on sellainen juttu, jota ehdottomasti haluaisin päästä itsekin testaamaan, sillä onhan ne nyt ihan älyttömän kauniita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Chromelakkauksia kannattaa ehdottomasti kokeilla! Saa todella kauniit kynnet nopeasti ja helposti:-)

      Poista
  2. Tuo essie kynsilakka on tosi ihanan sävyinen! Ja nää muutkin oli kyllä hienoja sävyjä. Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tää Essie on kyllä lemppari!<3

      Poista
  3. Tosi ihanan sävyisiä lakkoja! Noi IsaDoran lakat on kyllä tosi hyviä tai oon ainaki ite todennu ne parhaiksi. Innostuin tosta Chromelakkauksesta. Täytyy kyllä kokeilla, sillä näyttää aivan upealta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IsaDorat on kyllä huikeen hyviä! :-) Chromeakin kannattaa ehdottomasti kokeilla, puuterikin on todella pitkäkestoinen:-)

      Poista
  4. Ooh miten ihanan värisiä lakkoja <3 sulla on kauniit kynnet!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, piristit päivääni!♥